torsdag 25. oktober 2012

Mens jeg venter på stormen


 Det er igrunnen bare 1 ting jeg virkelig mangler for at oppholdet her skal bli helt topp. Og det er en skikkelig høststorm. Denne uka her har vi hatt noen dager med en del vind,men ifølge skalaen så har det ikke vært mere enn stiv kuling enda. Dog med storm i kasta. Hadde igrunnen stor tro på dagen idag,ettersom det var meldt liten storm. Men den gang ei. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe at stormen kommer før nesa skal vendes mot sør igjen.


Eerkki trives bedre utenfor,enn inni huset sitt når det blåser



Nordhavna en vindfull dag



Gravodden


 Selv om stormen har uteblitt,har det som nevnt vært litt vind,og jeg må bare si at når man sitter ute på Gravodden,og kulingen slår imot deg fra Øst/Nordøst,og sjøsprøyten pisker deg i ansiktet,ja da føler man seg ganske liten i den store verden.

Gravodden



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar