onsdag 6. juni 2012

Så var jeg endelig her.


Så er endelig eventyret igang. Etter ei flott pinsehelg sammen med gode venner i Tromsø,var det onsdag 30/5 tid for å møte den gjengen jeg skal tilbringe de neste 6 mnd sammen med. Etter litt kursing hele onsdagen og torsdags formiddag ble vi kjørt til KV Senja,som var vår transport opp til ishavet.
Turen opp til ishavet var behagelig,merka knapt nok at vi var på sjøen.

Vi annkom den forgjette Ø natt til Lørdag. Her ble vi godt mottatt av den gamle besetningen.  Fikk i land gods og gull,før båten fortsatte til Hopen med de som skulle avløse der oppe.

Lugaren min
Lørdag morgen var det bare å komme seg opp i rimelig tid,for med bare 2 dager overlapping må man pumpe de gamle for mest mulig informasjon. På mandag kom atter en gang KV Senja,da for å hente den gjengen som har "eid" stasjonen de siste 6 mnd. Hadde i land en gjeng av kystvaktgutta som ville "melde seg inn i" Bjørnøya Nakenbadeforening,noe de klarte med glans. :) Får å bli medlem der kreves det at du bader naken i sjøen,hele kroppen,inkl hodet skal være under,og det skal bevitnes av en person av motsatt kjønn.

Velkomsten fra min forgjenger
Mandag etter lunsj,reiste de gamle og nå er det vi som styrer her. Tror dette blir et supert halvår.



Dagens Bilderebus: Hvor er jeg?? :)
Fortsettelse følger. :-)

2 kommentarer: